Konica Minolta Romania a raportat vanzari in crestere cu 71% in primele noua luni ale anului, comparativ cu perioada similara a anului precedent, si a avut in anul 2006 o cota de piata de 41,5% in unitati vandute si 40,5% in valoare
In acest an, Konica Minolta Romania a lansat 25 de produse noi, in segmentul echipamentelor multifunctionale si al imprimantelor. "Pe piata echipamentelor multifunctionale laser color, compania doreste sa isi intareasca pozitia de lider pe care o detine de mai multi ani", a declarat directorul de marketing al companiei,Viorica Mocanu.

Cifra de afaceri a Konica Minolta Romania a fost de 13 milioane de euro in 2006, cu o crestere de peste 21% fata de anul 2005. Compania previziona in luna martie o mentinere a ritmului de crestere a cifrei de afaceri cu peste 20% anul acesta, pana la 15 milioane de euro si a pozitiei de lider pe piata de multifunctionale laser color destinate mediului office.

Konica Minolta Business Solutions Romania distribuie si asigura servicii pentru copiatoare, faxuri, imprimante, echipamente multifunctionale si ofera solutii complete de management al documentelor. Infiintata in octombrie 2003, pe structurile companiei Minolta Romania, ca urmare a fuziunii dintre Minolta Co. si Konica Corporation, noua companie Konica Minolta Holdings, Inc. Konica Minolta Business Solutions Romania a pastrat structurile si canalele de vanzari ale Minolta Romania. Reteaua de distributie este de peste 200 de parteneri.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri