Viitorul telefon al Google, care s-ar putea numi GPhone, ar putea fi mult mai ieftin decat iPhone de la Apple, dar si diferit ca tehnologie, conform unui articol din USA Today.
Conform concluziilor diferitelor companii de analiza, viitorul telefon al Google ar putea fi mai simplu din punct de vedere tehnic, dar mai ieftin decat Apple iPhone.

Saptamana trecuta, Google a anuntat achizitionarea unei companii finlandeze de mici dimensiuni, Jaiku, ce detine patente pentru furnizarea de servicii de mesaje tip SMS. Aeeasta preluare, noteaza USA Today, dovedeste ca Google doreste sa intre puternic in sectorul telefoanelor mobile.

Desi Google nu vrea sa ofere detalii cu privire la strategia pentru GPhone, e sigur ca intentioneaza sa convinga tot mai multe companii sa sponsorizeze rezultatele cautarilor pe motorul Google de pe telefon, la fel ca pe PC.

Potrivit lui Richard Doherty, director de cercetare la compania The Envisioneering Group, Google vrea sa convinga producatorii de telefoane sa construiasca terminale echipate cu un buton special care sa ii duca pe utilizatori direct la o pagina Google si sa ii faca sa utilizeze motorul de cautare cat mai des posibil pentru cele mai diverse informatii. Google spera ca astfel, companiile vor plati pentru a le fi afisata o reclama, simultan cu rezultatele cautarilor.

Analistul Trip Chowdhry, de la compania Global Equities Research considera ca Google a inceput deja sa schiteze un model avansat de GPhone, echipat cu un browser Google care sa afiseze servici ale companiei, precum Gmail si videoclipuri ale site-ului YouTube, mai noteaza USA Today.

Ziarul britanic The Independent scria la jumatatea lui octombrie, citand analisti IT, ca telefonul Google ar putea costa chiar sub 100 de dolari, de patru ori mai putin decat cel mai ieftin iPhone din SUA.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri F