Microsoft a licitat impotriva companiei Google pentru o participatie Facebook si pentru dreptul de a vinde publicitate pentru site in afara Statelor Unite.
Oficialii Microsoft au declarat ca va avea a treia platforma exclusiva pentru publicitatea pe site-ul tanarului Zuckerberg, care are mai mult de 47 de milioane de utilizatori in intreaga lume, potrivit Reuters.
“Suntem incantati sa ducem parteneriatul nostru cu Microsoft la urmatorul nivel”, a declarat Owen Van Natta, vice presedintele pentru operatiuni si CRO pentru Facebook.
“Consideram ca aceasta relatie extinsa va permite companiei Facebook sa continue sa inoveze si sa creasca ca lider tehnologic si sa devina un jucator important in socializarea prin internet, dar si sa aduca publicitate relevanta pentru mai mult de 49 de milioane de utilizatori activi ai site-ului”, a completat oficialul citat de presa internationala.
Afacerea s-a incheiat dupa o competitie stransa intre Microsoft si Google, potrivit presei internationale.
Cei doi rivali au concurat fiecare pentru o participatie de 5 pana la 10 procente din afacerea Facebook, participatii estimate la valori cuprinse intre 750 de milioane si 1,5 miliarde dolari, potrivit editiei electronice a publicatiei New York Post.
“Oamenii au presupus ca Google ar putea fi cel mai bun partener si nu este neaparat cazul”, declara Charlene Li, analist pentru Forrester Research, in luna septembrie, cand Microsoft a inceput negocierile pentru un pachet minoritar din afacerea Facebook.
Reteaua de socializare Facebook a prins contur in anul 2004, insa pe atunci se adresa doar studentilor universitatii Harvard. Treptat reteaua a luat amploare, extinzandu-se mai intai la nivelul intregii Ivy League si ulterior la nivel global.
Oficialii companiei declarau in luna iunie ca se asteapta sa incheie anul 2007 cu un profit net de 30 de milioane de dolari si venituri totale de 150 milioane de dolari.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: