Compania japoneza Canon Inc a anuntat o scadere de 8,9% a profitului in trimestrul al treilea din 2007, din cauza deprecierii yenului, insa grupul isi pastreaza estimarile anuale, bazandu-se pe cererea puternica pentru camerele digitale, informeaza Reuters, citat de NewsIn.

Vanzarile substantiale la imprimante si copiatoare au ajutat grupul Canon, numarul unu mondial in productia de camere digitale, inaintea companiilor Sony Corp, Eastman Kodak Co si Olympus Corp, sa inregistreze pentru al optulea an la majorarea castigurilor.

Profitul net pentru perioada iulie-septembrie a fost de 105,3 miliarde de yeni, cu 8,9% mai putin fata de 2006 si sub asteptarile analistilor chestionati de Reuters, care au mizat pe un rezultat de 117,5 miliarde de yeni.

Compania si-a mentinut estimarile anuale privind atingerea unui profit net la 500 de miliarde de yeni (un profit record), crescandu-si estimarile in ceea ce priveste profitul operational cu aproximativ 1%, datorita reducerilor masive de costuri.

Acum se estimeaza ca profitul operational al grupului Canon sa fie de 773 miliarde de yeni pana la sfarsitul anului, fata de estimarea initiala de 766 miliarde de yeni.

Compania Canon, ce produce camerele digitale profesionale EOS single-lens reflex (SLR) si camerele digitale compacte IXY, controleaza aproape jumatate din piata mondiala a aparatelor foto SLR, cel mai productiv sector din industria aparatelor foto digitale.

Aparatele foto SLR reprezinta asa-numitele modele "high end" (profesionale), obiectivele lor putand fi schimbate.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri