Panasonic Romania se asteapta ca vanzarile de plasme sa creasca de doua-trei ori in sezonul de iarna fata de 2006, potrivit lui Bogdan Gheorghiu, manager de marketing al companiei, dupa ce la finele anului trecut se situa pe pozitia a doua cu 20% cota de piata, dupa Sony.

Panasonic Romania a atins, in perioada ianuarie-august 2007, o cota de 32% din piata autohtona a plasmelor si estimeaza o cifra de afaceri de 50 de milioane de euro pentru anul in curs.

Numarul de plasme vandute de Panasonic Romania in 2006 s-a ridicat la 14.000 de unitati, iar pentru anul 2007, vanzarile de plasme si LCD-uri se vor cifra intre 150.000-180.000 de unitati, a declarat Gheorghiu.

La sfarsitul lunii august, Panasonic era lider in Romania la vanzarea de ecrane cu plasma cuo cota de 32% din piata autohtona a plasmelor si, pentru anul in curs, estimeaza o cifra de afaceri de 50 de milioane de euro , a spus Bogdan Gheorghiu.

Panasonic, principala marca sub care este cunoscut concernul Matsushita Electric Industrial a lansat o noua serie de plasme si LCD-uri full-HD. Noua gama include modelele cu plasma: TH-65PY700, TH-58PY700, TH-50PY70, TH-42PY70 si LCD full-HD TX-37LZ70.

Noile modele incorporeaza tehnologii imbunatatite care sa sporeasca atat calitatea cat si claritatea imaginii. Noile modele au incorporat procesorul de semnal V-Real Pro 2 si optimizatorul digital reflecta nivelul de ridicat al tehnologiilor din noile modele, dar si tehnologiilede ultima generatie pentru protejarea ochiului asu pentru cresterea unghiului de vizionare in cazul modelului LCD. Noile plasme full-HD Viera sunt concepute astfel incat sa asigure o functionare optima timp de 100.000 de ore, adica circa 30 de ani, calculati la un timp mediu de functionare de 8 ore/zi.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea IT & C »



Citeste si
Reduceri de Paste: televizoare smart cu diagonala mare la preturi mai mici