Compania chineza Lenovo Group Ltd, ce concureaza pentru locul al treilea mondial in productia de PC-uri cu firma taiwaneza Acer Inc., a depasit asteptarile, triplandu-si castigul trimestrial datorita cererii globale robuste de calculatoare si a unei cote de pe piata stabile, informeaza Reuters, citat de NewsIn.
Lenovo, producatorul de PC-uri numarul unu in China, a inregistrat un profit de 105,26 milioane de dolari in al doilea trimestru fiscal ce s-a incheiat la 30 septembrie. fata de 37,89 milioane de dolari in 2006.

Rezultatul a depasit estimarile medii ale celor cinci analisti citati de Reuters, de 88 de milioane de dolari. Aceasta este a doua performanta inregistrata de Lenovo de la achizitionarea diviziei de PC-uri a companiei IBM contra sumei de 1,25 de miliarde de dolari.

Lenovo si-a mentinut pozitia a treia la nivel global in vanzarea de PC-uri cu 8,2% din totalul livrarilor in al treilea trimestru, urmat de Acer, ce a avut o cota de piata de 8,1%, potrivit IDC.

Acer ar putea insa sa intreaca Lenovo, dupa ce firma taiwaneza i-a cumparat pe rivalii americani de la Gateway Inc, contra sumei de 710 milioane de dolari. Afacerea s-a incheiat in luna octombrie.

Ca parte a intelegerii dintre Acer si Gateway, firma taiwaneza de PC-uri s-a angajat sa finanteze tentativa de preluare de catre Gateway a companiei Packard Bell

Lenovo spera de asemenea la o eventuala achizitie a Packard Bell pentru a-si extinde vanzarile in Europa.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri