AOL a incheiat sirul achizitiilor in valoare totala de un miliard de dolari, cumparand compania de publicitate online Quigo, intr-un efort de rebranding a companiei dintr-un furnizor de servicii Internet, intr-o platforma digitala de advertising, informeaza editia online a Wall Street Journal.
Tranzactia, estimata de apropiati ai companiei la 340 milioane de dolari, face parte din strategia AOL, unitate apartinand Time Warner, de a se concentra pe sectorul de publicitate online, exploatat la maximum de rivalii Google, Yahoo si chiar Microsoft.

La sfarsitul trimestrului al treilea, AOL a inregistrat o crestere de doar 13% a veniturilor din publicitate, in scadere fata de trimestrul anterior, reprezentantii anticipand rezultate slabe in acest sector pentru sfarsitul anului. Scopul AOL este transformarea intr-un shop de publicitate digitala, atat pe site-ul companiei, cat si pe telefoanele mobile, dar si in site-urile de videoclipuri online ale tertilor. Un exemplu in acest sens este Advertising.com, care plaseaza reclame pe mii de site-uri Internet.

Aceste canale au contribuit la crearea Platform A de catre AOL, atingand 94% din totalul audientei online in septembrie, potrivit comScore Media Metrix. AOL a decis sa renunte la miliardele de dolari aduse de veniturile din abonamente online, concediind mii de angajati si mutandu-si sediul central din Dulles, Virginia, in New York, unde se afla si sediul Quigo. Totul pentru fenomenul publicitatii online.

“Pe masura ce ne relansam, vom observa si o crestere mai accentuata in veniturile AOL”, a declarat pentru Wall Street Journal presedintele AOL, Randy Falco, vorbind despre startul Platformei A.

Creata in 2000, Quigo este a patra companie achizitionata de AOL in acest an. Tehnologia avansata a companiei americane va contribui la personalizarea reclamelor publicitare online cu continutul afisat de paginile Web. Astfel, o persoana care va citi despre campionatul World Series va putea vizualiza si publicitate pentru tichete de intrare la meciurile de baseball, exact ceea ce il intereseaza pe utilizator.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri