AOL a incheiat sirul achizitiilor in valoare totala de un miliard de dolari, cumparand compania de publicitate online Quigo, intr-un efort de rebranding a companiei dintr-un furnizor de servicii Internet, intr-o platforma digitala de advertising, informeaza editia online a Wall Street Journal.
Tranzactia, estimata de apropiati ai companiei la 340 milioane de dolari, face parte din strategia AOL, unitate apartinand Time Warner, de a se concentra pe sectorul de publicitate online, exploatat la maximum de rivalii Google, Yahoo si chiar Microsoft.

La sfarsitul trimestrului al treilea, AOL a inregistrat o crestere de doar 13% a veniturilor din publicitate, in scadere fata de trimestrul anterior, reprezentantii anticipand rezultate slabe in acest sector pentru sfarsitul anului. Scopul AOL este transformarea intr-un shop de publicitate digitala, atat pe site-ul companiei, cat si pe telefoanele mobile, dar si in site-urile de videoclipuri online ale tertilor. Un exemplu in acest sens este Advertising.com, care plaseaza reclame pe mii de site-uri Internet.

Aceste canale au contribuit la crearea Platform A de catre AOL, atingand 94% din totalul audientei online in septembrie, potrivit comScore Media Metrix. AOL a decis sa renunte la miliardele de dolari aduse de veniturile din abonamente online, concediind mii de angajati si mutandu-si sediul central din Dulles, Virginia, in New York, unde se afla si sediul Quigo. Totul pentru fenomenul publicitatii online.

“Pe masura ce ne relansam, vom observa si o crestere mai accentuata in veniturile AOL”, a declarat pentru Wall Street Journal presedintele AOL, Randy Falco, vorbind despre startul Platformei A.

Creata in 2000, Quigo este a patra companie achizitionata de AOL in acest an. Tehnologia avansata a companiei americane va contribui la personalizarea reclamelor publicitare online cu continutul afisat de paginile Web. Astfel, o persoana care va citi despre campionatul World Series va putea vizualiza si publicitate pentru tichete de intrare la meciurile de baseball, exact ceea ce il intereseaza pe utilizator.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri