Romtelecom a inaugurat ieri la Timisoara un magazin, dupa o investitie de 90.000 euro, iar in urmatoarele luni va mai deschide inca cinci astfel de magazine, tinta pentru 2008 fiind sa deschida 40 de magazine.
"Ne-am propus ca anul viitor sa deschidem alte 40 de magazine. Clientii nostri au nevoie de spatii unde pot afla tot ce ii poate interesa legat de companie si serviciile sale", a declarat directorul general Romtelecom, Yorgos Ioannidis.

Romtelecom a deschis luni un nou magazin in Timisoara, urmand ca in urmatoarele luni sa inaugureze alte cinci magazine noi in Galati, Cluj-Napoca, Brasov, Turda si Braila, care se adauga celui deja deschis la Tirgu Mures.

Noile magazine Romtelecom sunt dotate cu sistem wireless de acces la Internet, plasme, laptopuri, pe care clientii vor putea testa gratuit serviciile de Internet si televiziune ale companiei, atat pentru clientii persoane fizice, cat si pentru companiile mici si mijlocii. In aceste magazine sunt prezentate si pachetele My Office, care furnizeaza companiilor mici si mijlocii o solutie la cheie nu numai pentru serviciile de comunicatii, dar si pentru echipamentele necesare.

Fiecare magazin are o suprafata medie de 100 metri patrati si este delimitat in zona de vanzare servicii si produse Romtelecom, zona Demo Dolce, zona de promotii, zona servicii de voce Romtelecom, zona Cosmote unde clientii au acces la solutiile de telefonie mobila, zona de solutii de business pentru intreprinderile mici si mijlocii si zona Plata facturii.

Romtelecom a inregistrat in trimestrul al doilea un profit net de 1,4 milioane euro, dupa ce in perioada similara a anului trecut afisase pierderi de 4,2 milioane euro, iar veniturile au ramas constante, in jurul a 217 milioane euro, conform raportului finaciar al OTE Group. Compania are in prezent 75 de magazine proprii la nivelul intregii tari si beneficiaza de alte 337 puncte de prezenta prin intermediul partenerilor sai.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri