In peisajul aglomerat al e-commerce-ului exista unii antreprenori a caror "joaca" valoreaza, anual, sute de mii de euro. Magazinele virtuale de jucarii, un segment de afaceri aflat inca la inceput in Romania, par a fi o reteta simpla de succes, in conditiile in care costurile initiale sunt mai reduse fata de cele pe care le presupune un magazin fizic, iar acoperirea este una nationala.

"Am descoperit ca acest segment era foarte slab reprezentat la noi in tara. Nu existau magazine specializate in comertul cu jucarii, nici online, nici fizice. M-am indreptat catre o afacere pe Internet pentru ca ma costa mai putin, pentru ca puteam sa lucrez la nivel national si pentru ca aveam posibilitatea de a oferi o gama mult mai larga de produse", a declarat, pentru Wall-Street, Andrei Dragut, managerul CrazyToys.ro.

Cititi in suplimentul de astazi Wall-Street Start-Up care este povestea de succes a unui start-up in domeniul online inceput cu numai 37.000 de euro.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea IT & C »



Citeste si
Hainele imping piata de eCommerce: 2 din 3 romani cumpara online