Numarul abonatilor pentru televiziunea pe baza de abonament (Pay-TV) va ajunge la 4,8 milioane in 2010, in crestere cu 9% fata de 2006 cand s-au inregistrat 4,4 milioane abonati, iar televiziunea digitala va castiga teren in fata celei analogice, arata un raport al Autoritatii de Nationale deReglementare in Comunicatii si Tehnologia Informatiei (ANRCTI).
Astfel, dintre cei 4,8 milioane de abonati ai televiziunii pe baza de abonament (Pay-TV), 2,7 milioane vor avea televiziune digitala, fata de cei 0,6 milioane de abonati cati foloseau acest tip de televizine anul trecut, potrivit Documentului de pozitie privind strategia de reglementare a sectorului comunicatiilor electronice din Romania pentru perioada 2007-2010, realizat de Autoritatea Nationala de Reglementare in Comunicatii si Tehnologia Informatiei.

Televiziunea analogica va inregistra o scadere a numarului clientilor cu 42,1%, de la 3,8 milioane abonati la 2,2 milioane abonati, arata documentul.

Potrivit ANRCTI penetrarea televiziunii pe baza de abonament va ajunge de la 60,3% anul trecut, la 66% in 2010. "Dezvoltarea concurentei, in special prin aparitia ofertei DTH a Romtelecom pe acest segment, determina cresterea ratei de penetrare si stimuleaza procesul de digitalizare la nivelul sectorului", potrivit Autoritatii de reglementare in comunicatii.

ANRCTI precizeaza ca veniturile totale si veniturile medii pe abonat vor inregistra cresteri datorita sporirii procentului abonatilor la serviciile de (re)transmisie a programelor de televiziune in sistem digital si pe seama introducerii aplicatiilor de tip "time shifting" si a altor planuri de tarifare.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri