Magazinul online OneStop.ro, administrat de Shop Online SRL, asteapta in perioada sarbatorilor de iarna o crestere a vanzarilor cu 40% fata de o luna din extra-sezon, potrivit oficialilor companiei.
Reprezentantii mizeaza pe o gama de produse cat mai variata, dar si pe comunicarea sustinuta catre publicul tinta pentru crestrea afacerilor de sarbatori.

„In conditiile in care putem oferi clientilor mult mai multe produse, si mai diverse, decat restul magazinelor online, care se concentreaza pe sectoarele IT si electronice sau sunt de nisa (magazine de haine, magazine cu jucarii, librarii), suntem convinsi ca vanzarile noastre vor creste cu cel putin 40% in sezonul de iarna”, a declarat pentru Wall-Street Viorel Balanoiu, Managing Partner Shop Online.

OneStop.ro va ataca pana la sfarsitul anului segmentul cartilor si al muzicii. „Mai ales in perioada sarbatorilor de iarna, o carte buna si un CD cu muzica relaxanta vor constitui un cadou foarte potrivit pentru clientii nostri”, a spus Angela Atanasiu, Marketing Manager, dar nu vor lipsi jocurile video, ceasurile sau jucariile pentru copii.

Creat dupa modelul celebrului Amazon.com, OneStop foloseste modelul “one-click shopping”, care permite finalizarea comezii intr-o singura pagina.

Cat priveste modalitatile de plata, reprezentantii companiei intetioneaza sa introduca,pe langa plata la livrare, virament bancar, plata online cu cardul, rate bancare, solutia PayPal.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri