eMAG se asteapta sa vanda 1500 de LCD TV-uri in decembrie

Vanzarile de televizoare LCD s-au dublat de la luna la luna in ultimele trei luni, au declarat reprezentantii eMAG care asteapta ca de sarbatori sa vanda 1500 de exemplare de astfel de produse.

Cresterea accentuata a vanzarilor de televizore LCD din retailul clasic s-a transmis si in comertul online, sustin oficialii eMAG. Ca urmare a scaderii accentuate a preturilor si a diversitatii ofertelor la televizoarele LCD, in comertul online nu mai exista cereri pentru televizoarele clasice cu tub catodic.

“Vanzarile de televizoare LCD au avut un ritm de crestere accelerat in ultimele trei luni, perioada in care am reusit dublarea numarului de bucati in fiecare luna. Pentru luna decembrie, estimam vanzari de peste 1500 de televizoare LCD ” a declarat Florin Pravai, director divizie produs al eMAG.

Vanzarile cele mai mari s-au inregistrat pentru modelele cu diagonala de 81cm, urmate de cele de 101 cm, informeaza compania.

Acelasi ritm de crestere se pastreaza si televizoarele cu plasma, al caror pret s-a redus la jumatate in mai putin de 1 an. Astfel, in acest moment exista preturi sub 2500RON pentru televizoarele cu plasma la care diagonala depaseste lungimea de 1m, potrivit oficialilor.

LCD TV-urile reprezinta 80% din volumul de vanzari inregistrat de eMAG pe segmentul televizoarelor, in timp ce plasmele au o pendere de 20 de procente.

Florin Pravai estimeaza ca vanzarile de televizoare LCD vor continua sa creasca intr-un ritm accelerat si in 2008, ca urmare a scaderii preturilor pentru aceasta tehnologie de display,
La nivel mondial se estimeaza ca anul anul acesta se vor vinde 76 de milioane de unitati de ecrane LCD si vor inregistra o crestre anuala de 21 de procente in urmatorii patru ani, potrivit iSuppli. In 2011 vanzarile de LCD-uri vor ajunge la 164 milioane de unitati, conform iSuppli.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri