Compania de servicii si de publicitate pe internet Google Inc a anuntat marti ca intentioneaza sa cheltuiasca in urmatorii ani sute de milioane de dolari pentru a sustine productia de energie electrica regenerabia la un pret redus, relateaza Reuters, citat de NewsIn.
In cadrul proiectului, cunoscut sub numele de "Energie Regenerabila mai Ieftina Decat Carbunele", sunt angajati ingineri, iar compania vrea sa atraga investitori care sa finanteze construirea centralelor solare, eoliene, geotermale si alte noi tehnologii, a mai anuntat Google.

Google se foloseste de cresterea puternica capitalului disponibil, de renumele mondial al marcii si de sporirea capitalizarii de piata, pentru a promova energia alternativa. Conducatorii companiei considera ca este un moment bun pentru a investi in cercetare pentru a reduce costurile energiei.

"Scopul nostru este sa producem un gigawatt de energie regenerabila mai ieftin decat cel produs de carbune. Suntem increzatori in faptul ca acest lucru va fi posibil in cativa ani", a declarat co-fondatorul si presedintele Google, Larry Page.

Un gigawatt poate alimenta un oras de marimea metrolpolei San Francisco.

Masurile Google vin in contextul scumpirii petrolului pana aproape de 100 dolari/baril. De asemenea, in cazul carbunelui, care produce 40% din energia electrica mondiala, au aparut noi reglementari si presiuni legate de protectia mediului, care ar putea duce la o crestere a preturilor.







Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri