O investitie initiala prea mica alocata unui magazin online, care sa nu acopere suficient costurile pentru designul site-ului, comunicarea catre public si reclame este o greseala frecventa pe care o fac proprietarii de e-magazine de la noi, considera Madalin Matica, Director of European Operations pentru DotCommerce, primul „payment gateway“ (serviciu de procesare a cartilor de credit/debit) deschis in Romania, in februarie 2004.

In opinia lui Matica, o alta problema ar fi intelegerea slaba a proceselor de vanzare si de marketing in mediul online.

Acesta sustine ca nu exista un model anume dupa care poate fi creat un magazin online. „A da un model inseamna a identifica un model de urmat. Inseamna a incuraja clonarea si furtul de concepte. Stiu ca succesele Internetului romanesc sunt doar niste clone locale ale unor concepte de succes dar acest lucru nu cred ca mai poate fi aplicat”, sustine responsabilul pentru Europa cu afacerile DotCommerce.

Cititi mai multe in suplimentul saptamanal Start-Up Wall-Street.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri