Operatorul de telefonie mobila Vodafone Romania a inaugurat saptamana aceasta al 20-lea magazin din Bucuresti, compania ajungand astfel sa opereze un numar de 146 unitati in toata tara.

Noul magazin Vodafone Romania este situat in Calea Vitan din Capitala, compania ajungand astfel la o retea de 20 de unitati in Bucuresti din care 14 magazine proprii si sase magazine ale retelei de distributie Petrocom D&V, achizitionate in luna septembrie a acestui an. In ultimele sase luni, Vodafone a deschis patru noi magazine in Bucuresti.

Pana la 31 decembrie 2007, clientii care se aboneaza la serviciile de telefonie mobila Vodafone pentru o perioada de doi ani pot beneficia de oferta speciala de Craciun, care include 50% reducere la abonament timp de un an si pana la 800 de minute in retea sau 400 de minute nationale lunar pe viata, in functie de planul tarifar ales. De asemenea, clientii pot beneficia gratuit, timp de doua luni de optiunea 100 SMS-uri in retea cu 1,19 eurocenti pe SMS si de optiunea Vodafone Europa.

Vodafone are in prezent un numar de 146 de magazine, in toata tara, dintre care 91 de magazine proprii, la care se adauga cele 55 de locatii preluate, ale retelei de distributie Petrocom D&V.

Vodafone Romania, divizie a Vodafone Group Plc. avea 8,579 milioane de clienti, la 30 septembrie 2007. Vodafone este cel mai mare grup international de comunicatii mobile, cu divizii in 25 de tari de pe cinci continente si cu 241 de milioane de clienti, la care se adauga 39 de retele partenere.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri