Magazinul online eMAG a inregistrat luni vanzari de circa 1,1 milioane euro, avand intr-o singura zi peste 2.600 de comenzi si 66.000 de vizite, informeaza compania.
Cea mai mare tranzactie s-a situat in jurul valorii de 35.000 lei, cele mai solicitate produse fiind notebook-urile, monitoarele si televizoarele LCD, aparatele foto-video si telefoanele mobile, au declarat pentru Wall-Street reprezentantii eMAG.

"Daca acum sase ani comertul online de abia aparuse in Romania, acum oamenii s-au obisnuit cu acest mod de a face cumparaturi si ii cunosc foarte bine avantajele. Dovada fac recordurile inregistrate luni, pe 17 decembrie. Ne asteptam ca ritmul dat de ziua de ieri sa se pastreze pana in Ajunul Craciunului si suntem pregatiti pentru a onora toate comenzile. Avem stocuri suficiente si capacitati de livrare pana noaptea tarziu, in fiecare zi a acestei saptamani", a declarat director al diviziei de brand eMAG, Radu Apostolescu.

Oficialii eMAG, cel mai mare retailer online din Romania, asteapta ca in perioada sarbatorilor de iarna vanzarile fata de perioada similara a anului trecut, depasind in luna decembrie 10 milioane de euro, potrivit lui Catalin Gligan, Manager Product Marketing al companiei.

Dintre clienii magazinului online, 60% sunt persoane fizice i companii mici, iar 40% îl reprezint companiile mijlocii i mari

eMAG isi mentine cota de piata de 70% si estimeaza pentru anul in curs o cifra de afaceri de 70-75 milioane de euro,spun oficialii.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri