Grupul Flamingo International a inregistrat vanzari in valoare de peste un milion de euro in fiecare zi din ultima saptamana, retailerul estimand o crestere de 50% a rulajului in urmatoarele zile in reteaua de magazine, a informat compania.

"Luna aceasta am avut un start foarte bun in ceea ce priveste valoarea vanzarilor inregistrate in magazinele Flamingo Computers, Flanco si Flanco World, aceasta fiind de aproximativ 0,8 milioane euro inca din primele zile. Vanzarile au cunoscut o crestere progresiva in aceasta luna si ne asteptam ca acest trend sa continue chiar mai accentuat in ultimele zile, in special in preajma Craciunului", a declarat CEO Flamingo International, Jiri Rizek.

Valoarea vanzarilor inregistrate de Flamingo International pana la jumatatea lunii a depasit totalul vanzarilor lunii decembrie de anul trecut. Categoriile de produse care un inregistrat cele mai mari cresteri de vanzari in reteaua magazinelor Flamingo International luna aceasta sunt LCD tv-urile, electronicele TV-Video si produsele de tip gadget (foto, video), console de joc, PC-uri si notebook-uri.

Grupul Flamingo International activeaza pe piata din Romania inca din anul 1994, avand ca principal obiect de activitate comertul de produse IT&C, electronice si electrocasnice, fiind in acest moment al doilea cel mai mare jucator de pe piata de profil.

Strategia Grupului Flamingo consta in consolidarea pozitiei detinute pe piata locala, prin extinderea retelei de magazine Flanco World in toate regiunile tarii si prin imbunatatirea performatelor magazinelor traditionale Flanco si Flamingo Computers. In prezent exista 18 locatii Flanco World in cele mai importante regiuni ale tarii. Reteaua Flanco World presupune magazine cu suprafete de vanzare mari cuprinse intre 1.000 si 3.000 metri patrati.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri