Comisia federala de comert din Statele Unite (FTC) a aprobat achizitia firmei de publicitate online DoubleClick de catre compania de servicii pe internet Google, dupa ce tranzactia a fost investigata cu privire la riscurile de monopol asupra pietei de publicitate online.
Cu toate acestea, tranzactia este investigata si de o autoritate de supraveghere a Comisiei Europene, iar Google a anuntat ca nu va finaliza tranzactia pana cand nu va primi un raspuns favorabil in acest sens.

FTC a anuntat in luna mai ca va investiga preluarea DoubleClick de catre Google, dupa ce compania Microsoft a reclamat ca aceasta achizitie ar crea un monopol pe piata de publicitate pe internet.

Reprezentantii Google declarasera, insa, ca sunt convinsi ca FTC va aproba intelegerea cu DoubleClick si ca vor ajunge la concluzia ca aceasta achizitie nu reprezinta un pericol pentru competitie.

Compania de servicii pe internet Google a anuntat in luna aprilie ca va achizitiona firma de publicitate online DoubleClick pentru 3,1 miliarde dolari, pentru ca, in mai, Microsoft sa raporteze cumpararea firmei de publicitate pe internet aQuantive, pentru 6 miliarde dolari.

Federal Trade Commission (Comisia federala de comert) este o agentie independenta, care are ca scop protectia consumatorului, dar si prevenirea si eliminarea practicilor anticoncurentiale.

Google este liderul mondial in cautarea de date prin internet si raspunde zilnic la peste 100 de milioane de cautari. De curand, Google a fost numit cel mai valoros brand din lume, devansand companiile General Electric si Microsoft.

In 2006, Google a inregistrat venituri totale de peste 10 miliarde dolari si un profit net de aproximativ 3 miliarde dolari. Compania are peste 10.600 de angajati in intreaga lume.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri