Operatorul de telefonie mobila Orange a vandut anul trecut peste 70.000 de telefoane iPhone in Franta, incadrandu-se astfel in tintele vizate de companie, care anuntase ca intentioneaza sa vanda 100.000 de terminale iPhone pana la sfarsitul anului, potrivit pcinpact.com, citat de NewsIn.

Potrivit operatorului, 48% din vanzarile de terminale iPhone au dat ocazia unei noi deschideri pe piata pentru Orange, fiind vorba de atragerea a 35.000 de noi abonati. In 82% din cazuri, exista cereri din partea clientilor pentru un abonament specific cu terminalul iPhone care ajunge de la 49 la 119 euro pe luna. Mai putin de 3.500 de telefoane iPhone au fost vandute fara abonament, la pretul de 749 euro.

Apple a vandut intr-un singur an cinci milioane de terminale iPhone in intreaga lume, dintre care un milion vandute in Europa in doua luni. Patronul Apple vizeaza de altfel pentru sfarsitul lui 2008 vanzarea a zece milioane de exemplare .

In comparatie, SFR a anuntat vanzarea a 40.000 de abonamente in numai doua saptamani de la punerea in vanzare, cu circa 60% de noi clienti si prezisese initial o cifra de 100.000 de abonamente.

France Telecom a anuntat ca divizia Orange a vandut aproximativ 30.000 de telefoane Apple iPhone intr-o saptamana, de la lansarea oficiala din 28 noiembrie 2007, in 12 orase franceze. Directorul executiv al France Telecom, Didier Lombard, se asteapta anul acesta la vanzari intre 400.000 si 500.000 de telefoane iPhone cu abonament in Franta.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri