Compania japoneza producatoare de electronice, Matsushita Electric Industrial Co Ltd, a anuntat ca isi va schimba numele in Panasonic Corp pe 1 octombrie 2008, folosind denumirea celei mai cunoscute marci ale sale pentru a-si spori recunoasterea la nivel global, informeaza Reuters, potrivit NewsIn.

Matsushita, numarul unu la nivel mondial in productia de televizoare cu plasma, a anuntat ca urmareste sa-si sporeasca vanzarile cu 5% sau mai mult in anul fiscal ce va incepe pe 1 aprilie, si va investi 94 miliarde yeni (854 milioane dolari) pentru a construi o fabrica de cipuri in Japonia, cu scopul de a spori capacitatea de productie a cipurilor pentru senzorii de imagine, folositi la camerele digitale.

In afara de schimbarea numelui companiei in Panasonic, compania cu sediul in Osaka planuieste sa schimbe numele marcii pentru electrocasnice, precum masinile de spalat si frigiderele, de pe piata japoneza, din "National" in "Panasonic".

"Pana acum, toate activitatile grupului Matsushita si toate activitatile angajatilor se derulau sub trei nume: Matsushita, National si Panasonic", a declarat presedintele Matsushita, Fumio Ohtsubo.

"Acum incercam sa ne concentram eforturile intr-o singura marca, un singur nume de companie, acesta fiind Panasonic".

Numele actual al companiei provine de la fondatorul sau, Konosuke Matsushita, care a pus bazele firmei acum 90 de ani.

Potrivit lui Ohtsubo, costurile asociate redenumirii se ridica la aproape 30 miliarde yeni.

Matsushita a anuntat ca fabrica de cipuri pentru senzori, ale carei costuri se ridica la 94 miliarde yeni, ce va fi construita in Toyama, centrul Japoniei, va incepe productia in august 2009 si va avea o capacitate echivalenta cu 30.000.200 cipuri pe luna.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri