Flamingo International, unul dintre cei mai importanti retaileri de IT&C, eletronice si electrocasnice din Romania a inregistrat o cifra de afaceri de 171 milioane euro (fara TVA), cu peste noua milioane mai mult decat cifra bugetata de catre reprezentantii grupului pentru 2007.

Compania a raportat in 2007 un profit de 500.000 euro, ca rezultat al succesului inregistrat in procesul de restructurare si consolidare a afacerilor derulat anul trecut. Potrivit reprezentantilor companiei, rezultatele demonstreaza faptul ca Grupul si-a indepinit angajamentele de la inceputul anului trecut, cel mai important fiind acela ca Flamingo International va deveni o companie profitabila pana la finalul anului.

Rezultatele pozitive au fost inregistrate inca din trimestrul al patrulea al anului trecut si vor fi mentinute si imbunatatite in 2008, sustin reprezentantii Flamingo.

"Grupul Flamingo International a finalizat procesul de restructurare si consolidare a companiei in 2007, iar anul acesta se va concentra in totalitate asupra business-ului sau central, fiind pregatit pentru dezvoltarea din 2008. Rezultatele raportate dovedesc faptul ca deciziile luate in 2006 si 2007 au fost cele mai bune pentru evolutia companiei, ele reprezentand o baza solida pentru cresterea profitabila a grupului in viitor", a declarat, potrivit NewsIn, directorul executiv al Flamingo International, Jiri Rizek.

Acesta sustine ca Flamingo International s-a concentrat anul trecut asupra consolidarii liniei principale de business pe piata locala si pe extinderea retelei Flanco World, prin deschiderea a 10 magazine de suprafata mare in cele mai importante regiuni ale tarii, iar in 2008 compania intentioneaza sa isi consolideze pozitia pe piata de retail electronic si electrocasnic si sa isi mentina pozitia de lider pe segmentul de retail IT&C.

Grupul Flamingo International activeaza pe piata din Romania din anul 1994, avand ca principal obiect de activitate comertul de produse IT&C, electronice si electrocasnice, fiind in acest moment al doilea cel mai mare jucator de pe piata adresata.

Strategia Grupului Flamingo consta in consolidarea pozitiei detinute pe piata locala, prin extinderea retelei de magazine Flanco World in toate regiunile tarii si prin continua imbunatatire a performatelor magazinelor traditionale Flanco si Flamingo Computers. In prezent exista 18 locatii Flanco World in cele mai importante regiuni de retail ale tarii.

Reteaua Flanco World presupune magazine cu suprafete de vanzare mari cuprinse intre 1.000 mp si 3.000 mp. Din anul 2005, compania Flamingo International este cotata la Bursa de Valori Bucuresti, devenind astfel prima si singura companie din industrie prezenta pe piata de capital.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri