MarketOnline tinteste afaceri de 15 mil. euro in 2008

Magazinul MarketOnline vizeaza anul acesta consolidarea pozitiei pe piata romaneasca de comert electronic si cresterea cifrei de afaceri pana la 15 milioane euro, de aproape trei ori mai mare decat cea inregistrata in 2007, au declarat reprezentantii companiei, citati de NewsIn.

"Estimam o crestere puternica in 2008, de aproximativ trei ori, pana la 15 milioane de euro. Cresterea va fi progresiva, in fiecare luna ne asteptam la mai mult decat in luna precedenta. Cautam si o consolidare de pozitii in top trei in acest moment, obiectivul fiind ca, la sfarsitul anului 2008, sa ne mentinem pe pozitia a doua intre magazinele online din Romania, tinand cont de cifra de afaceri. Profitul va fi si in 2008 neglijabil, pentru ca profitul nu este un obiectiv in primii trei ani", a declarat Mugur Frunzetti, managing partner Grifon Group, compania care detine MarketOnline.

Magazinul virtual MarketOnline a inregistrat o cifra de afaceri de 5,5 milioane euro, in 2007 cand si-a canalizat majoritatea investitiilor in marketing si publicitate. Magazinul a fost infiintat in 2006, iar pana in prezent au fost investiti circa 500.000 euro in dezvoltarea acestui proiect, urmand ca anul acesta sa mai investeasca inca 500.000 euro pentru a sprijini cresterea afacerilor si a cotei de piata.

Referitor la evolutia pietei romanesti de comert electronic, Frunzetti estimeaza ca aceasta va inregistra o crestere foarte usoara in 2008, pe fondul unei scaderi a puterii de cumparare si a unei evolutii economice nu tocmai pozitive.

MarketOnline comercializeaza produse electonice, electrocasnice si IT&C, folosind un cos de cumparaturi virtual prin intermediul caruia clientii pot alege si cumpara articolele dorite.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri