Cresterea venitului anual la vanzarile muzicale din mediul digital vor creste cu 23% in urmatorii cinci ani. Totusi, vanzarile la muzica gasita pe Internet nu vor reusi sa detroneze vanzarile la CD-uri, care se afla in declin. Acestea vor scadea la doar 3,8 miliarde de dolari (2,6 miliarde euro) in 2012.
“Aceasta industrie a muzicii trebuie sa-si redefineasca produsele”, a declarat James L. McQuivey, vicepresedinte Forrester Reasearch. “Directorii caselor de productie muzicala si-au petrecut ani de zile pentru a determina vanzarile la CD-uri sa creasca, insa adevaratul lor produs il constituie artistii”, a mentionat McQuivey.
Cresterea vanzarilor datorate subscrierii pentru a downloada muzica de pe Internet va fi silentioasa, atingand un profit de doar 459 de milioane de dolari (311 milioane euro) in 2012.
Sfarsitul anului 2007 a marcat sfarsitul perioadei de declin a industriei muzicale. Serviciile digitale de transfer de muzica – initial considerat ilegal – a schimbat modul in care oamenii cauta, cumpara sau asculta muzica, a marturisit vicepresedintele Forrester Research.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: