Jumatate din soldul vanzarilor cu muzica in Statele Unite vor proveni din mediul digital in 2011, iar profitul obtinut din online va intrece nivelul vanzarilor la CD-urile clasice in 2012, dupa cum reiese din cercetarea realizata de Forrester.

Proiectul celor de la Forrester Research evidentiaza faptul ca vanzarile la muzica digitala vor inregistra un castig de 4,8 miliarde de dolari (3,3 miliarde euro) in 2012.

Cresterea venitului anual la vanzarile muzicale din mediul digital vor creste cu 23% in urmatorii cinci ani. Totusi, vanzarile la muzica gasita pe Internet nu vor reusi sa detroneze vanzarile la CD-uri, care se afla in declin. Acestea vor scadea la doar 3,8 miliarde de dolari (2,6 miliarde euro) in 2012.

“Aceasta industrie a muzicii trebuie sa-si redefineasca produsele”, a declarat James L. McQuivey, vicepresedinte Forrester Reasearch. “Directorii caselor de productie muzicala si-au petrecut ani de zile pentru a determina vanzarile la CD-uri sa creasca, insa adevaratul lor produs il constituie artistii”, a mentionat McQuivey.

Cresterea vanzarilor datorate subscrierii pentru a downloada muzica de pe Internet va fi silentioasa, atingand un profit de doar 459 de milioane de dolari (311 milioane euro) in 2012.

Sfarsitul anului 2007 a marcat sfarsitul perioadei de declin a industriei muzicale. Serviciile digitale de transfer de muzica – initial considerat ilegal – a schimbat modul in care oamenii cauta, cumpara sau asculta muzica, a marturisit vicepresedintele Forrester Research.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri