Compania olandeza de produse electonice Philips a continuat, miercuri, sa-si reduca actiunile in divizia sud-coreana producatoare de televizoare cu ecran plat, vanzand actiuni de aproximativ un miliard dolari din LG Display, la o reducere intre 4,8% si 8,1%, anunta NewsIn, citand Reuters.
Philips a vandut 23 de milioane de actiuni, sau 6,32% din LG Display, la un pret intre 42.750 woni si 44.250 woni pe actiune, intr-un acord administrat de bancile Citigroup si Credit Suisse, potrivit companiei.

Acordul va reduce participatia Philips in divizia LG Display, cunsocuta anterior ca LG.Philips LCD, la 13,5%, de la 19,9%, in timp ce compania sud-coreana LG Electronics Inc va detine 37,9%.

"Nu este cel mai bun moment pentru a vinde actiuni. Preturile actuale au scazut cu 20% fata de plafonul atins in noiembrie. Aproape toti analistii, printre care si eu, estimeaza o sporire a castigurilor LG Display dupa primul trimestru din 2008", a declarat analistul firmei Korea Investment and Securities, Jay Yoo.

Actiunile LG Display au scazut cu 6% de la inceputul anului 2008, insa au crescut cu 22% la inceputul lunii februarie, pe fondul unor estimari legate de sporirea cererii pentru LCD-uri.

"Exista o cerere destul de puternica pentru LCD-uri. In mod obisnuit, prima jumatate este mai dificila, insa cererea ar trebui sa creasca in a doua jumatate a lui 2008", a spus Yoo.

In octombrie 2007, Philips a vandut o participatie in valoare de 2,2 miliarde dolari din LG Display, numarul doi la nivel mondial dupa Samsung Electronics in productia de LCD-uri, LG Display a cautand un cumparator strategic care sa achizitioneze participatia companiei Philips.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri