Investitiile planificate de Flamingo International pentru acest an se ridica la aproximativ 16 milioane euro si vor determina cresterea numarului de magazine Flanco World la aproximativ 30 pana la finalul lui 2008, in prezent reteaua numarand 18 unitati. Compania va continua procesul de extindere a retelei de magazine de suprafata mare operate sub brandul Flanco World, propunandu-si sa atinga o suprafata totala de vanzari de 70.000 metri patrati pana la finalul acestui an si de 90.000 metri patrati la finalul lui 2010.
In 2007, Flamingo International s-a concentrat asupra dezvoltarii retelei de magazine de suprafata mare, deschizand peste zece noi unitati Flanco World de peste 1.000 mp care, la finalul anului trecut, reprezentau 50% din suprafata totala de vanzare de aproximativ 54.000 mp a retailer-ului.
Grupul Flamingo International activeaza pe piata din Romania inca din anul 1994, avand ca principal obiect de activitate comertul de produse IT&C, electronice si electrocasnice, fiind in acest moment unul dintre liderii de pe piata adresata.
Strategia Grupului Flamingo consta in consolidarea pozitiei detinute pe piata locala, prin extinderea retelei de magazine Flanco World in toate regiunile tarii si prin dezvoltarea magazinelor traditionale Flanco si Flamingo Computers. In prezent exista 18 locatii Flanco World in cele mai importante regiuni de retail ale tarii. Reteaua Flanco World presupune magazine cu suprafete de vanzare mari (1.000 mp – 3.000 mp).
Din anul 2005, compania Flamingo International este cotata la Bursa de Valori Bucuresti, devenind astfel prima si singura companie din industrie prezenta pe piata de capital.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: