MySpace a intrat pe una din cele mai competitive piete de social networking din lume, dezvoltandu-si proiectul cu o noua versiune pentru Coreea de Sud, relateaza The Guardian.
Reteaua sociala detinuta de News Corporation exista in 28 de versiuni diferite, iar coreeana mizeaza pe un design simplificat, care include TV local, continut muzical si o aplicatie care include un jurnal ce poate fi ajustat cu animatii si fond coloristic.

MySpace are, in medie, 107 milioane de utilizatori pe luna, la nivel global, arata un studiu recent efectuat de comScore. Rezultatele arata faptul ca unul din opt utilizatori de Internet din intreaga lumea este si utilizator MySpace, fapt pentru care compania si-a inceput procesul de extindere in mod agresiv.

Totusi, pe piata din Coreea de Sud, reteaua MySpace va face fata unei concurente acerbe, intrucat mai mult de 90% din populatia tarii, cu varsta sub 20 de ani, este inscrisa, ca utilizator, pe site-ul social local, Cyworld, conform The Guardian.

Coreea de Sud este un punct cheie in acest domeniu, dat fiind faptul ca este una din tarile cu cea mai avansata audienta Web din lume, cu distributie de retea prin cablu aproape universala si cu conexiune de mare viteza la Internet, disponibila unei treimi din populatia tarii.

De asemenea, aceasta tara detine cei mai multi utilizatori de retele sociale din lume, 55% din populatie accesand astfel de site-uri cel putin o data pe luna in Coreea de Sud, fata de 24%, cat acceseaza in Statele Unite, arata o cercetare elaborata de Ipsos Insight.

In plus, “anul 2008 este anul in care MySpace a pasit inauntrul acestei platforme deschise – de aceea MySpace s-a lansat in Coreea, care este plina de oameni talentati in domeniul IT”, a declarat Chris DeWolfe, director executiv MySpace.

“In urma unor numeroase aplicatii care vor fi create de tinerii specialisti, MySpace se asteapta sa upgradeze si sa contribuie la imbunatatirea industriei de IT din Coreea”, a adaugat DeWolfe.

Versiunea lansata de companie, in limba coreeana, vine dupa recenta lansare a platformei MySpace in limba spaniola, pentru publicul utilizator din America Latina.

MySpace detine 22 de versiuni targetate pe anumite tari, in fruntea clasamentului situandu-se Statele Unite si Marea Britanie, si mai ofera versiuni aditionale utilizatorilor francezi din Canada.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri