LG Electronics Romania, filiala locala a producatorului sud corean de telefoane mobile si componente electronice LG Electronics, vizeaza, pentru anul 2008, o cifra de afaceri de 140 de milioane de euro, in crestere cu 35% fata de anul precendent, si o cota de piata agregata de 13%, potrivit presedintelui companiei, Han Khyu.
Compania estimeaza o marja operationala de 2%, in crestere de la 1%, valoare inregistrata in 2007. Pentru anul in curs LG Electronics va investi 3,5% din veniturile inregistrate in 2007 ( aproximativ 3,6 milioane euro) in advertising.

Compania a obtinut, anul trecut, o cota de piata de 16% pe segmentul televizoarelor LCD si estimeaza, pana la finele anului, o crestere pana la 22-23% din piata. Monitoarele LCD produse de LG au avut, anul trecut, o cota de piata de 24%, iar in primul trimestru al anului in curs si-au adjudecat 25% din piata.

Televizoarele cu plasma marca LG s-au situat pe locul al doilea pe piata din Romania, in 2007, la o diferenta de un procent de Panasonic, cu o cota de piata de 31%. Compania intentioneaza, ca pana la finele anului, sa se pozitioneze pe primul loc pe acest segment de produse, dupa ce plasmele marca LG si-au adjudecat 39% din piata romaneasca in primul trimestru al anului 2008.

Pe segmentul audio-video LG Electronics a inregistrat, anul trecut, o cota de piata de 22%.

In primul trimestru compania a avut o cota de piata de 10% pe segmentul telefoanelor mobile.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri