Rangali.ro estimeaza in 2008 vanzari de 300.000 euro din produse cosmetice organice

Compania Veora Management Services a lansat recent primul sau magazin online cu produse cosmetice organice, Rangali.ro, pentru care estimeaza vanzari de 300.000 euro in 2008 si de peste 500.000 euro in 2009, a declarat Monica Rosu, directorul general al societatii.

"Piata romaneasca de produse organice este inca una de nisa, in momentul de fata existand foarte putini jucatori pe acest segment. Magazinul online Rangali.ro va comercializa exclusiv produse cosmetice organice si intentionam sa atingem vanzari de 300.000 euro in 2008 si de peste 500.000 euro, anul viitor" a afirmat Monica Rosu.

Aceasta a adaugat ca investitia in magazinul Rangali.ro s-a ridicat la aproximativ 120.000 euro si a presupus constructia portalului online, promovarea acestuia si primele stocuri de marfa. Potrivit lui Rosu, investitia in magazin va fi amortizata pana la finele anului 2009.

In plus, compania Veora Management Services intentioneaza sa se extinda in viitor pe piata produselor organice din Romania cand va inaugura si un magazin fizic pe piata de profil.

"Cel mai probabil anul viitor vom deschide si un magazin fizic, intr-unul dintre mall-urile din Capitala, iar in functie de evolutia acestuia vrem sa extindem reteaua de magazine in toata tara. Pe langa produse cosmetice organice, magazinele vor comercializa si mancare organica", a mai precizat Monica Rosu.

Magazinul Rangali.ro comercializeaza o gama de peste 100 de articole de produse cosmetice organice, dar si de ingrijire a casei. Produsele sunt importate din Anglia si Australia, printre cele mai cunoscute marci numarandu-se Barefoot Botanicals, Earth Friendly Baby, Essential Care, Natracare, Natural House, Nvey Eco si altele.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri