LG Electronics urmareste cu atentie actiunile companiei de telefoane mobile Nokia, mentinandu-si estimarile pozitive cu privire la evolutia industriei de telefonie mobila in 2008, potrivit unui director executiv, informeaza Reuters, citat de NewsIn.
"Urmarim cu atentie Nokia", a declarat vicepresedintele diviziei de marketing a LG, Chang Ma.

Ma a declarat ca LG urmareste sa profite de orice oportunitate provocata de dificultatile cu care se confrunta Motorola, numarul trei mondial in industria de telefoane mobile, si Sony Ericsson, numarul cinci in industria de telefoane mobile.
Potrivit lui Ma, LG si-a mentinut estimarile pozitive pentru anul curent, si tinta privind livrarile de 100 milioane unitati.

"Estimam anumite riscuri care pot aparea din cauza incetinirii economice, a cresterii pretului la materia prima si a actiunilor neasteptate din partea competitiei, insa vom compensa aceste riscuri cu portofoliul si strategia noastra de piata", a declarat Ma.

LG a vandut un nivel record de 24,4 milioane de telefoane mobile in primul trimestru din 2008. Marja operationala la divizia de telefoane mobile a fost de 15,9%, aproape dublu fata de 8,3% in trimestrul precedent, si 6,6% acum un an.

Ma se asteapta ca divizia de telefoane mobile sa raporteze o marja operationala de peste 15% in al doilea trimestru.

Analistii chestionati de Reuters se asteapta ca LG sa afiseze un profit net de 2,5 mii de miliarde woni in anul 2008, fata de 1,2 mii de miliarde in 2007.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri