Compania britanica specializata in servicii de outsourcing si call-center XL World a incheiat primul trimestru cu o cifra de afaceri de doua milioane euro din activitatea din Romania, un avans de 70% fata de perioada similara a anului trecut.

Compania a inregistrat anul trecut afaceri de 6,5 milioane euro din activitatea pe piata romaneasca si si-a propus pentru 2008 un avans de 45%, la zece milioane euro.

"Rezultatele obtinute in primul trimestru al anului 2008 au depasit estimarile noastre initiale. Am inregistrat o crestere de aproximativ de 70%, ajungand la o cifra de afaceri de doua milioane euro, fata de 1,3 milioane in primul trimestru al anului trecut. Aceasta crestere se datoreaza unor proiecte noi pe care le-am contractat in decursul anului 2007, dar si extinderii echipelor care lucreaza pe proiectele deja existente", a declarat Roberto Montandon, director de dezvoltare al companiei.

Conform companiei britanice, Romania este o piata atractiva pentru investitii de tip call-center, datorita abilitatilor multilingvistice ale resurselor umane si proximitatii fata de pietele occidentale.

XL World intentioneaza sa-si consolideze activitatea in centrele deja existente din Bacau, Iasi si Oradea, si sa creasca numarul de angajati, de la 1.000 in prezent la 1.200-1.300 de angajati pana la sfarsitul anului.
In acest sens, compania a alocat aproximativ un milion de euro pentru programe de training.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri