Serviciul de acces la Internet in banda larga al Romtelecom a depasit nivelul de 500.000 de clienti in luna iunie, la peste trei ani de la lansare, in luna aprilie 2005.
ClickNet a depasit in aceasta luna pragul de 500.000 de clienti, mentinand un ritm de crestere similar cu cel din anul 2007. Incepand anul precedent cu o cota de piata de aproximativ 6-7% din totalul serviciilor de internet broadband fix, ClickNet a incheiat anul 2007 cu o cota de piata de aproximativ 20%, inregistrand o crestere a numarului de clienti de peste 300%.

Operatorul va incheia in aceasta luna procesul de migrare gratuita la viteze mai mari pentru utilizatorii ClickNet, care vor atinge cel mult 20 Mbps.

Potrivit Romtelecom, aceasta este a treia migrare gratuita la viteze mai mari de la lansarea serviciului ClickNet, in anul 2005. Preturile incep de la 7,5 euro (fara TVA), pentru ClickNet 2Mbps.

Pentru clientii ClickNet, compania a lansat si un serviciu de telefonie prin Internet (VoIP). In prima faza, produsul permite utilizatorilor sa efectueze apeluri in orice retea nationala si internationala si sa primeasca apeluri din reteaua Romtelecom.

Serviciul este disponibil pentru toti clientii ClickNet persoane fizice, noi sau deja existenti, oferindu-le acestora un al doilea numar de voce peste linia de telefon existenta. In lunile urmatoare va fi activata si posibilitatea primirii de apeluri pentru numerele tip VoIP.

Apelurile intre abonatii VoIP din reteaua Romtelecom nu sunt taxate. Clientii VoIP Romtelecom pot efectua apeluri sau trimite SMS-uri de oriunde din tara, cu conditia sa fie conectati la Internet.

Romtelecom a raportat venituri de 219,2 milioane euro in primul trimestru, cu 1,3% sub nivelul din perioada similara a anului trecut, si pierderi operationale de 14,2 milioane euro, fata de un profit operational de 26,6 milioane euro in primele trei luni din 2007.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri