Google, compania care detine cel mai mare motor de cautare din lume, va lansa in cursul acestei saptamani un nou sistem de masurare a audientei online, potrivit The Inquirer.

Unealta dezvoltata de Google va fi disponibila gratuit si va concura serviciile oferite de cei de la Nielsen sau ComScore, care percep tarife destul de mari pentru acelasi lucru, dupa cum informeaza Wall Street Journal.

Companii precum Nielsen sau ComScore publica, de obicei, panouri si cercetari selective pentru consumatori, de tipul celor care promit un studiu de 150 de pagini pentru 10 centi. Acestea, spre surpinderea tuturor, nu sunt intotdeauna corecte fata de consumatori, acestia avand de pierdut.

Instrumetul dezvoltat de Google va fi capabil sa colecteze date actuale de unul singur de pe toate serverele de Internet, relateaza The Inquirer.

A permite accesul gratuit la acest serviciu ar putea parea ciudat, insa, fara indoiala, este doar o alta strategie de marketing pe care o pun in aplicare cei de la Google, care doreste sa se detaseze de concurenta si sa impinga publicitarii de competitia platita.

Google isi anunta noul serviciu la nici o saptamana dupa ce a scos noul serviciu de Trenduri, un tip mai puternic de versiuni analitice.

Software-ul le permite utilizatorilor sa compare traficul de pe Internet si numarul de vizitatori unici zilnici pentru doua sau mai multe site-uri, folosind date generate de cautari organice.

Serviciul arata de unde sunt vizitatorii site-ului respectiv, indiferent de locul din care acestia provin. Acest nou instrument se arata, inca de pe acum, a fi destul de interesant.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri