Adobe, parteneriat cu Google si Yahoo pentru dezvoltarea motoarelor de cautare

Adobe Systems, cel mai mare producator de software de design din lume, lucreaza cu gigantii din Google si Yahoo pentru a face posibila gasirea documentelor Flash prin motoarele de cautare, acesta fiind un pas important in aceasta tehnologia, informeaza Washington Post.

Proiectul va permite cautarea fisierelor Flash si intoarcerea la text si link-uri, care va fi indexat, si care in viitor va fi disponibil si in rezultatele cautariilor facute de utilizatori. Continutul unei aplicatii Flash sau a unui joc vor fi posibile in motorul de cautare, iar fisierul Flash .SWF se va intoarce la cautare. Google a pus deja in practica acest lucru, iar Yahoo a anuntat ca va adopta noul motor de cautare Flash in viitoarea versiune.

Totusi, imaginile si filmulete, nu pot fi incadrate in noul motor de cautare. “Daca fisierul Flash contine doar imagini, Google nu va recunoaste si nu va putea indexa textul ce apare in aceste imagini. De asemenea, nu vom produce nicio ancora text pentru butoanele Flash care contin URL, dar care nu au niciun text asociat. Trebuie stiut faptul ca noi nu indexam fisiere FLV, cum ar fi videoclipurile de pe site-ul YouTube, deoarece aceste documente nu contin text”, a anuntat Google.

Din partea celorlalte motoare de cautare, cum ar fi MSFT's Live.com sau Ask.com, nu a fost anuntata nicio intentie in privinta asta, dar se preconizeaza ca vor adopta acest model mai tarziu. Pentru MSFT va trece ceva timp, deoarece are propriul competitor cu Flash, Silverlight, si din aceasta cauza are toate motivele pentru a nu cuprinde documentele Flash in rezultate.

Printre beneficiari vor fi site-urile info-tranzactionale care folosesc Flash pentru a dezvolta site-ul de vanzare si paginile cu produse, ale caror rezultate vor fi se vor afisa dupa utilizarea motorului de cautare, iar acestea pot duce la noi trucuri SEO.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri