Producatorul sud-corean de televizoare LG Display Co Ltd a afisat o triplare a profitului net, datorita cererii puternice de televizoare cu ecran plat, relateaza Reuters, citat de NewsIn.
Insa ingrijorarile legate de perspectivele industriei monitoarelor cu cristale lichide (LCD), pentru restul anului, se accentueaza, in contextul in care incetinirea economica la nivel mondial tinde sa diminueze cheltuielile de consum.

Analistii estimau ca sectorul va fi afectat de o incetinire la sfarsitul celui de-al doilea semestru, insa au anuntat ca tendinta s-ar putea instala mai devreme si ar putea duce la o criza mai lunga decat se asteptau.

LG Display, cel de-al doilea producator de monitoare cu cristale lichide din lume, a afisat pentru al doilea trimestru, ce s-a incheiat la 30 iunie, un profit net de 759 miliarde woni (738,3 milioane dolari), in linie cu estimarile a zece analisti chestionati in cadrul unui sondaj Reuters, ce prevedeau in medie un profit net de 752 miliarde woni.

In aceeasi perioada a anului trecut, compania a inregistrat un profit net de 228 miliarde woni, in timp ce in primul trimestru al acestui an, cifra s-a ridicat la 717 miliarde woni.

Vanzarile din al doilea trimestru pe o baza consolidata au atins 4.210 miliarde woni, in urcare fata de 3.360 miliarde woni in anul precedent, insa sub nivelul de 4.380 miliarde woni estimat de analisti.

LG Display a estimat ca preturile produselor vor scadea cu putin peste 10% in al treilea trimestru, dupa un declin de 5% in cel de-al doilea. Compania a mai precizat ca marja castigurilor inainte de taxe, dobanzi, depreciere si amortizari (EBITDA) a fost de 38% in al doilea trimestru, comparativ cu 39% in perioada ianuarie-martie.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri