"Asa cum am anuntat la inceputul anului, vom continua sa ne consolidam pozitia la nivel national atat prin extinderea retelei Flanco World, cat si prin extinderea retelei Flanco. Daca magazinele Flanco World se concentraza pe suprafete mari de vanzare (1000 – 3000 mp), magazinele Flanco pastreaza conceptul de magazine de proximitate cu suprafete medii de vanzare (500 – 1.000 mp), care gestioneaza in general mai eficient spatiul de expunere", a declarat directorul general executiv al Flamingo International, Jiri Rizek.
Grupul Flamingo International detine in prezent 111 magazine dintre care 64 sunt magazinele retelei Flanco, prezente in toate regiunile tarii. Retailerul isi propune sa atinga o suprafata totala de vanzari de 70.000 metri patrati pana la finalul acestui an si de 90.000 metri patrati la finalul lui 2010.
Grupul Flamingo International activeaza pe piata din Romania inca din anul 1994, avand ca principal obiect de activitate comertul de produse IT&C, electronice si electrocasnice, fiind in acest moment unul dintre liderii de pe piata adresata.
Din anul 2005, compania Flamingo International este cotata la Bursa de Valori Bucuresti, devenind astfel prima si singura companie din industrie prezenta pe piata de capital.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: