Pariurile online pun umarul la cresterea firmei William Hill

Unul dintre cele mai mari lanturi de case de pariuri din lume, William Hill, a raportat in prima jumatate a anului castiguri sustinute de cresterea segmentului online ce intrece castigurile obisnuite cu mai mult de patru ori, informeaza silicon.com.

Compania a raportat venituri de 498,2 milioane de lire (632,3 milioane de euro) pentru prima jumatate a anului incheiata la 1 iulie 2008. Segmentul de retail a crescut cu cinci procente fata de aceeasi perioada din 2007 la 421,3 milioane de lire (534,6 milioane de euro).

Compania a anuntat o crestere de 21% pentru afacerile online, pana la 67,6 milioane de lire (85 milioane de euro), ce reprezinta doar 13% din venitul total al Willian Hill, in conformitate cu cresterea curenta din intregul sector de vanzare online.

Un lucru surprinzator este ca veniturile produse prin intermediul telefoanelor au scazut de la 29,2 milioane de lire (36 milioane de euro) in prima jumatate a anului la 22,8 milioane de lire (27 milioane de euro) in prima jumatate a acestui an.

In comunicat, compania a anuntat ca avansul veniturilor online s-a datorat in mare parte investitiilor in marketing, care se vor desfasura pana in noiembre cand casa de pariuri va lansa sportsbook online(un ghid pentru pariori destinat cautarii de perspective formale).

Cu toate acestea, compania a anuntat ca “site-ul continua sa fie afectat de tehnologia platformei, care il pune in dezavantaj fata de site-urile rivale”.

In ianuarie, compania a decis sa cumpere o noua tehnologie pentru platforma numita Orbis, care sa sustina relansarea casei de pariuri online.

Compania a declarat: ”Orbis este liderul de platforme din industrie si odata implementat ne va permite sa depasim dezavantajul tehnologic actual. Proiectul este in tinta pentru livrare pana la sfarsitul lunii noiembrie”.

Costurile pentru canalul online au crescut cu 21% in acest trimestru pentru a acoperi investitiile in personal, comercializare si continutul site-ului.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri