Reprezentantii Google folosesc blog-urile pentru a apara acordul de publicitate propusa companiei Yahoo in fata opozitiei acerbe.
Tim Armstrong, presedinte al diviziei de publicitate si comert din America de Nord, a postat doua comentarii pe blogul sau, in care argumenteaza cauzele acordului si explica potentialele beneficii pe o piata sceptica.

In primul sau post, Armstrong a revizuit comentariile facute saptamana trecuta de Hal Varian, economistul-sef de la Google. Varian a raspuns unui studiu facut de SearchIgnite, care a speculat ca agentiile de publicitate nu vor beneficia de pe urma tranzactiei.

Armstrong a postat o lista cu intrebari si raspunsuri destinate sa linisteasca problemele consumatorilor.
Prima intrebare, “Parteneriatul Google-Yahoo va creste preturile la publicitate?” a primit acest raspuns: ”Nici Google, nici Yahoo nu stabilesc preturile. Reclamele sunt evaluate printr-o licitatie unde doar companiile de publicitate hotarasc valoarea pe care o merita”.

“Acordul Google-Yahoo va ajuta companiile de publicitate sa transforme mai multe click-uri ale consumatorilor in reclame mai relevante pe Yahoo, oferind companiilor de publicitate un profit mai mare pentru fiecare dolar pe care il investesc”, a raspuns acesta.

Al doilea post al lui Armstrong continua aceasta tema, abordeaza cum va afecta tranzactia industria de publicitate online.

El a argumentat ca tranzactia va fi buna pentru competitie si va creste oportunitatile pentru companiile de publicitate fara avantaje competitive neloiale pentru Google si Yahoo.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri