Incepand de astazi, 1 octombrie 2008, Matsushita Electric Industrial Co., Ltd. a devenit Panasonic Corporation, iar simbolul sau de la Bursa din New York s-a schimbat din MC in PC.
Schimbarea de nume a afectat si unele din companiile din cadrul grupului care foloseau numele Matsushita sau National. Impreuna cu schimbarea numelui, Panasonic lucreaza si la transformarea marcii National din Japonia in Panasonic, planificand sa o finalizeze pana la sfarsitul lunii martie 2010.

Atunci cand a fost infiintata in 1918, compania a fost cunoscuta sub numele Matsushita Electric Housewares Manufacturing Works, denumire care a fost schimbata in anul 1929 in Matsushita Electric Manufacturing Works.

Compania a folosit numele Matsushita Electric Industrial Co., Ltd. dupa transformarea sa in societate pe actiuni in anul 1935.Desi a folosit marcile National si Panasonic o lunga perioada de timp, compania a decis in 2003 sa pozitioneze Panasonic drept marca sa globala prin sloganul de marca „Panasonic ideas for life.”

Odata cu aceasta schimbare a numelui companiei si unificarea marcilor, compania si-a reinnoit angajamentul de a reuni realizarile acumulate prin cele trei nume diferite ale sale Matsushita, National si Panasonic sub singurul nume Panasonic, pentru a intensifica valoarea marcii sale.

Panasonic Corporation este un lider mondial in dezvoltarea si fabricarea de produse electronice pentru o gama larga de consumatori, de la cei casnici sau de afaceri si pana la cei industriali. Avand sediul in Osaka, Japonia, compania a inregistrat vanzari nete consolidate de 9,07 de trilioane de yeni (90,7 miliarde USD) pentru anul care s-a incheiat la 31 martie 2008. Actiunile companiei sunt listate la bursele de valori de la Tokyo, Osaka, Nagoya si New York (simbol NYSE:PC).
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri