Okazii.ro, cel mai mare site de licitatii din peisajul online autohton, a renuntat la publicitatea standard in favoarea proiectelor speciale, decizia facand parte dintr-un amplu proces de rebranding, atat din punct de vedere functional, cat si in ceea ce priveste design-ul, a declarat, pentru Wall-Street, Cristian Darie, director de proiect.

Noul “look” al site-ului Okazii.ro este disponibil de aproximativ doua saptamani, data la care compania a renuntat si la publicitatea standard in vederea imbunatatirii volumului si ritmului in care se desfasoara tranzactiile.

“Motivul pentru care am renuntat la publicitatea standard pe site e simplu: cumparatorii au parte de o experienta mai placuta, mai prietenoasa in interactiunea cu site-ul, iar vanzatorii au mai multe sanse de a atrage atentia exclusiv asupra produselor lor”, spune Cristian Darie.

Advertisingul online reprezenta aproximativ 30% din afacerile Okazii.ro. Cu toate ca procentul adus pana in prezent de publicitatea standard este unul important, Darie considera ca schimbarea este in interesul utilizatorilor site-ului si va genera “mai multe beneficii in viitor”.

Renuntarea la publicitatea standard va avea efecte considerabile pe termen mediu si lung, directorul de proiect estimand o dublare a cifrei de afaceri in urmatoarele sase luni.

Site-ul de licitatii online Okazii.ro, proiect ce apartine companiei Netbridge Development, a fost lansat in anul 2000 si se adreseaza companiilor si persoanelor fizice.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri