Veniturile Orange in Romania au crescut cu 8% in primele noua luni, la 977 milioane euro, in timp ce numarul de clienti a avansat cu 9,6%, la 10,2 milioane de utilizatori.
Piata romaneasca se numarea printre cele mai performante la nivelul grupului France Telecom.

Una dintre cele mai asteptate si apreciate initiative Orange din cel de-al treilea trimestru a fost lansarea iPhone 3G, impreuna cu pachetele dedicate ce includ minute nationale, mesaje scrise, trafic de date si tarife speciale pentru apeluri internationale.

In aceeasi perioada Orange a trecut printr-un proces de reimprospatare a brandului menit sa reflecte cat mai bine strategia sa de operator convergent si a lansat un nou slogan: together we can do more.

“Continuam sa inregistram rezultate bune de care suntem multumiti, insa rata de crestere de anul acesta a incetinit in urma reglementarilor privind scaderea tarifelor de terminare a apelurilor si a tarifelor de roaming. Ultimele estimari privind cresterea economica a Romaniei de anul viitor indica o tendinta de scadere accentuata comparativ cu 2008, ceea ce inevitabil ar afecta si cresterea businessului nostru asa cum se intampla in majoritatea sectoarelor industriale. Suntem increzatori insa ca vom compensa aceasta tendinta prin cresterea gradului de adoptie a serviciilor Orange de date mobile care contribuie la eficientizarea activitatii companiilor in aceasta perioada dificila, ceea ce va genera rezultate pozitive atat pentru noi cat si pentru clientii nostri”, a declarat Richard Moat, CEO Orange Romania.

In urmatoarea perioada Orange isi va concentra atentia asupra dezvoltarii serviciilor de date mobile in banda larga, extinderii ofertei de continut mobil si a gamei de terminale cu functii care permit utilizarea tuturor serviciilor multimedia disponibile pe web si in portalul Orange World.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri