Richard Moat, director executiv Orange Romania, sustine ca avansul businessului de pe piata locala va fi afectat de contextual international, asa cum se intampla in majoritatea sectoarelor industrial.
"Continuam sa inregistram rezultate bune de care suntem multumiti, insa rata de crestere de anul acesta a incetinit in urma reglementarilor privind scaderea tarifelor de terminare a apelurilor si a tarifelor de roaming. Ultimele estimari privind cresterea economica a Romaniei de anul viitor indica o tendinta de scadere accentuata comparativ cu 2008, ceea ce inevitabil ar afecta si cresterea businessului nostru asa cum se intampla in majoritatea sectoarelor industriale", a declarat Richard Moat.

Veniturile Orange in Romania au avansat cu 8% in primele noua luni, la 977 milioane euro, in timp ce numarul de clienti a urcat cu 9,6%, la 10,2 milioane de utilizatori, piata locala numarandu-se printre cele mai performante la nivel de grup.

Comisarul european pentru telecomunicatii, Viviane Reding, a avertizat recent ca noii operatori de telecomunicatii ar putea fi afectati intr-o masura mai mare de criza financiara mondiala decat companiile deja consolidate si s-a declarat impotriva relaxarii reglementarilor din domeniu.

"Companiile mari au mai multe mijloace de investitie, dar in aceasta perioada este mult mai dificil pentru noii intrati pe piata", a spus Reding.

Cititi si Reding: Romania, un exemplu prost in domeniul telecomunicatiilor



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri