Dial Telecom ar putea lansa servicii de telecomunicatii pentru noi segmente de piata, microintreprinderi, persoane fizice autorizate, liber profesionisti, a anuntat Calin Nistor, director de marketing si dezvoltare al firmei. Planurile de viitor ale companiei mai includ extinderea afacerilor si in afara Capitalei, dezvoltarea de noi parteneriate si un proiect de optimizare a proceselor de business, prin achizitii de platforme tehnice mai performante si cresterea randamentului departamentului Customer Service.
Unul dintre segmentele de piata catre care se indreapta atentia Dial Telecom il reprezinta companiile ce ofera servicii de tip call center, deoarece aceasta activitate a luat amploare si in Romania. "Astfel, in prezent oferim solutii de comunicare pentru noua companii furnizoare de servicii call center. Oferta noastra va fi completata, in scurt timp, cu noi servicii", a spus Calin Nistor.

Dial Telecom a vizat pana in prezent exclusiv clientii corporatisti si cei institutionali, care prefera sa achizitioneze servicii de comunicatii la pachet (voce, date, Internet) de la un singur furnizor.

Firmele de telecomunicatii cauta noi clienti.

In prezent, compania are aproape 1.000 de clienti persoane juridice. "Vom ramane cantonati pe acest segment business. Pozitionarea noastra in piata va fi aceeasi, dorim sa fim cel mai de incredere furnizor si nu neaparat cel preferat pentru pretul serviciilor sale, nu vrem sa fim cel care utilizeaza cea mai noua tehnologie pentru ca nu vrem sa experimentam pe clienti", a precizat Nistor. Dial Telecom va semna un acord de interconectare si cu operatorul Telemobil (Zapp), iar pana la sfarsitul acestui an, va fi lansata o propunere similara si catre CosmoRom. Dial Telecom anticipeaza pentru acest an dublarea cifrei de afaceri, pana la nivelul de aproximativ 4,5 milioane de euro, si o profitabilitate operationala de 15%. Dial Telecom este sucursala unui holding central-european care mai activeaza in Slovacia si Cehia. "Fiind parte din acest holding, am putut beneficia de experienta acumulata pe piete mature si mai dezvoltate cum sunt cele din Slovacia si Cehia. Acestea au atins un prag al profitabilitatii de 20-30%, normal pentru o piata matura, dar o crestere de doar 10-20% fata de nivelul de 50% pe care il vizam in Romania", a comentat Nistor.





Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri