Cercetarile derulate la cererea Visa Europe la inceputul acestui an au confirmat ca, desi Verified by Visa se bucura de popularitate in randul celor mai multi dintre detinatorii de carduri, imbunatatirea interfetei pentru utilizator ar putea sa creasca si mai mult calitatea experientei clientilor.
Cercetarile au evidentiat ca toti consumatorii doreau sa fie siguri ca Verified by Visa face parte din procesul de cumparare derulat online. De aceea, o caracteristica esentiala a noii interfete pentru utilizator este aceea ca clientul nu paraseste website-ul comerciantului pe durata procesului de verificare a identitatii sale; in schimb, fereastra de autentificare Verified by Visa apare ca o noua imagine suprapusa peste pagina comerciantului respectiv.
Noua interfata incorporeaza si metode mai bune de comunicare a avantajelor tehnologiei Verified by Visa, in timpul procesului de autentificare, oferind in plus informatii pentru a raspunde potentialelor intrebari ale detinatorilor de carduri, de pe parcursul procesului de verificare.
“Noua interfata pentru utilizatori cauta sa imbunatateasca tot mai mult utilizarea si adoptarea Verified by Visa, adresandu-se in mod direct feedback-ului de la comercianti si clienti, pentru a mentine utilizatorul de card si experienta de autentificare pe website-ul comerciantului, pe tot parcursul procesului de autentificare”, a spus Westley Stringfellow.
In prezent, sunt in curs de derulare programe-pilot cu noua interfata, care vor fi urmate de o lansare mai ampla, in 2009. Visa Europe va sustine bancile membre si pe utilizatorii lor finali, pe toata durata acestor programe.
In Europa, sunt peste 360 milioane carduri Visa de debit, credit si business. La sfarsitul anului 2007, cardurile Visa au fost utilizate pentru plati si retrageri de numerar evaluate la peste 1,3 mii de miliarde euro. 11,4% din cheltuielile din Europa au fost facute cu un card Visa.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: