Largirea portofoliului de parteneri pe aceasta arie prin semnarea acordului cu Symantec este un lucru firesc: “Am ales sa largim portofoliul de parteneri din dorinta de a oferi clientilor Diverta o gama de produse de securizare a calculatoarelor personale si a navigarii pe Internet cat mai completa si mai apropiata de nevoile actuale ale utilizatorului de spatiu virtual. Consideram ca relatia cu Symantec reprezinta un parteneriat firesc, Symantec fiind o companie recunoscuta la nivel national si international pentru calitatea produselor furnizate”, a declarat Mihaela Ciceu, Director de Marketing Diverta.
Includerea noilor produse Symantec in portofoliul Diverta urmareste nu doar extinderea gamei, ci si oferirea de produse care sa raspunda cerintelor consumatorilor.
Diverta va introduce produsele furnizate de Symantec atat in magazinele din Bucuresti, cat si in cele din tara. Compania va vinde, astfel, doua produse Norton – Norton Antivirus 2009 si Norton Internet Security 2009, ambele in limba romana – si va deveni, in acest mod, primul retailer care aduce aceste produse la raft (produsele mentionate se vand, in acest moment, doar in mediul online).
Henning Fries, Sales Manager Consumer Symantec pentru Ungaria si Romania, a spus ca, fata de Ungaria, produsele Norton sunt vandute printr-o strategie de lucru diferita in Romania, tocmai pentru a corespunde cerintelor consumatorilor din fiecare tara. “Diverta reprezinta un partener cheie pentru Symantec”, precizeaza el.
In momentul de fata, Fries lucreaza in Romania impreuna cu o singura persoana si spera ca, pe viitor, echipa sa se mareasca. In Ungaria, de exemplu, acesta colaboreaza cu inca zece persoane.
Symantec este furnizor global al solutiilor de securitate, cu peste 17.500 de angajati si cu operatiuni in peste 40 de tari.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: