Vanzarile din luna octombrie de pe site-urile de e-commerce au crescut cu doar 1% fata de aceeasi perioada a anului trecut, anunta ComScore.
De fapt, luna trecuta a avut cea mai proasta crestere lunara a cheltuielilor din retailul online de cand ComScore a inceput sa monitorizeze traficul pe Internet in 2001, scrie publicatia de profil cnet.com.

Presedintele ComScore, Gian Fulgoni, sustine ca aceasta evolutie a fost provocata de cresterea preturilor, ratele de somaj si impactul psihologic al haosului din pietele financiare.

Scaderea cheltuielilor nu reprezinta un soc prea mare pentru cei care urmaresc rapoartele lunare ComScore cu atentie, deoarece in ultimele sase luni ratele de crestere au scazut treptat. Luna aprilie a cunoscut o crestere de doar 15%, iar in august cheltuielile online au inregistrat o crestere de doar 8%.

Cheltuielile au scazut cel mai mult printre familiile cu venituri sub 50.000 dolari per an, anunta ComScore.

Din august pana in octombrie, cheltuielile lor au scazut cu 3% fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Pentru familiile cu venituri intre 50.000 si 100.000 dolari, cheltuielile acestora au crescut cu 1%. Familiile care au un total de salarii ce depasesc 100.000 dolari si-au marit cheltuielile in perioada august-octombrie cu 14%.

Retailerii din online, si nu numai, sunt framantati de cum va afecta criza economica vanzarile de Sarbatori din acest an. Gigantii e-commerce Amazon.com si eBay au oferit perspective intunecate pentru perioada Sarbatorilor.

La inceputul acestei luni, ComScore a recomandat retailerilor online sa ia in considerare ofertele generoase si transportul gratuit pentru a incuraja consumatorii sa cheltuiasca in urmatoarele luni.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri