Cheltuielile din retail-ul online au scazut cu patru procente in primele saptamani ale lunii noiembrie comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, fiind primul declin din cheltuielile e-commerce, a anuntat compania de cercetare online comScore.
Compania de cercetare a anuntat ca 8,2 miliarde dolari au fost cheltuiti online in timpul primelor 23 de zile ale lunii noiembrie, cu 4% mai putin decat in aceeasi perioada a anului trecut, cand 8,5 miliarde dolari au fost cheltuiti online.

Potrivit ComScore, cumparaturile din retail-ul online din perioada de Sarbatori si din perioada noiembrie-decembrie vor stagna fata de anul anterior, inregistrand o scadere semnificativa fata de rata de crestere de anul trecut de 19%.


Cheltuielile e-commerce din perioada Sarbatorilor va fi de 29,2 miliarde dolari, la fel ca cea de anul trecut, se asteapta compania de telecomunicatii Comcast.

“Bursele aflate in scadere si volatilitatea acestora, declinul preturilor la case, inflatia si piata muncii slabita reprezinta nori negri deasupra consumatorilor pentru acest sezon de Sarbatori”, a declarat presedintele comScore, Gian Fulgoni.

Cheltuielile din retail-ul online din timpul intervalul ianuarie-octombrie a crescut cu 9% fata de aceeasi perioada de anul trecut, la 102,1 miliarde dolari.

Intr-un sondaj efectuat de comScore la inceputul acestei luni printre 500 de consumatori, 33% dintre consumatori au declarat ca nu au inceput inca cumparaturile de Sarbatori, iar cand au fost intrebati daca vor sa economiseasca bani in acest sezon de Sarbatori, 46% au declarat ca ei vor sa cumpere cadouri mai putin scumpe.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri