In acest context, compania ar putea raporta afaceri de peste 10 milioane de dolari, desi Kingston estima la jumatatea acestui an o crestere de 25-30% pana la un nivel de 13 milioane de dolari.
Cota de piata a producatorului a crescut anul acesta la 25% fata de 20% cat avea in 2007.
„Din estimarile noastre cota de piata a crescut la 25% atat pe segmentul cardurilor de memorie, cat si pe memoriile flash. In ceea ce priveste memoriile pentru computere am crescut la 12-13%, ceea ce nu este o crestere foarte mare ”, a declarat Mihai Marcu.
In primele zece luni ale acestui an compania a realizat afaceri de 9,2 milioane de dolari in crestere cu 8,8 milioane de dolari in crestere cu 5% fata de perioada similara a anului trecut. Cantitativ, vanzarile au crescut cu 67-68% pentru produsele Kingston, insa pretul acestora s-a depreciat cu aproximativ 75% fata de octombrie 2007.
„Anul acesta piata de module de memorie va creste mai ales pe fondul upgrade-urilor pe care oamenii le vor face pentru propriile computere , mai ales ca este cea mai ieftina metoda de crestere a performantei unui sistem. Pentru 2009, estimam ca in primele doua trimestre scaderea preturilor va continua, insa din trimestrul al treilea preturile se vor stabiliza”, a mai declarat Mihai Marcu.
Din punct de vedere valoric, memoriile flash si memoriile RAM au o pondere egala in cifra de afaceri a Kingston.
In primele noua luni ale acestui an, compania a comercializat 615.000 de memorii flash si peste 170.000 de memorii RAM.
Vanzarile globale ale Kingston Technology au fost de 4,5 miliarde dolari in 2007. Principalii competitori ai companiei sunt SanDisk, A-DATA si Kingmax.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: