Facebook Connect, un serviciu oferit de Facebook care permite utilizatorilor sa se logheze la alte site-uri folosind profilul lor existent pe reteaua sociala, isi va incepe extinderea dupa lansarea sa din luna martie.
Facebook este gata sa dea o alta lovitura pentru a introduce caracteristica asemanatoare cu Beacon care permite prietenilor din Facebook sa urmareasca pe unde navigheaza cu un serviciu numit Connect. Serviciul urmeaza sa fie lansat in urmatoarele saptamani, potrivit Facebook.

Caracteristica Facebook Connect va permite participantilor ce detin site-uri cu functie Connect sa imparta numele utilizatorilor si date acestora de inscriere pe site. Aceasta permite utilizatorilor sa se inscrie pe Facebook, de exemplu, si sa navigheze pe alt site participant la Connect si sa evite crearea unui utilizator si parola pentru acces pe respectivul site.

Un alt aspect al caracteristicii Connect este ca va actualiza Facebook Newsfeed cu stiri de pe site-urile pe care le viziteaza utilizatorul cu caracteristica Connect.

Nu este prima data cand Facebook incearca sa asocieze informatiile utilizatorului pe mai multe site-uri. Anul trecut, programul de publicitate al Facebook, numit Beacon, nu s-a bucurat de succes, dupa ce acesta a cazut pentru ca nu a avertizat utilizatorii ca activitatea lor pe site-urile partenere a fost impartasita pe Facebook.

Facebook pare ca a invatat din experienta anterioara si utilizatorii “Connect” vor putea sa isi modifice setarile de respectare a intimitatii pentru toate actiunile care vor fi furnizate pe retelele sociale, iar pe langa aceasta Facebook va autoriza cu atentie fiecare partener din programul “Connect”. Noua unealta va rivaliza cu oferte similare de la celelalte retele sociale, cum ar fi MySpace, si cu cel de la Google, Friend Connect.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri