Orange Romania a lansat pe 8 decembrie serviciul Cronos Vocal prin intermediul caruia persoanele cu deficiente de vedere primesc vocal informatii despre abonamentul propriu.
Cronos Vocal se activeaza prin solicitarea titularului la Serviciul Clienti, iar in termen de 48 de ore acesta poate suna gratuit la numarul 7741 unde afla numarul de minute disponibile pana la sfarsitul lunii de facturare si valoarea costului suplimentar.

Spre deosebire de serviciul standard care ofera informatiile de mai sus printr-un mesaj scris, nefolositor persoanelor nevazatoare sau slab vazatoare, Cronos Vocal foloseste vocea unui robot pentru a transmite aceleasi date.

Odata cu lansarea noii solutii de control al costurilor, Orange a introdus optiunea de marire a fontului de pe site-ul propriu, navigarea in sectiunile precum oferta curenta, gama de terminale, programul Orange Thank You sau serviciul de roaming fiind mai accesibila pentru persoanele cu dificultati de vedere.

„In Romania exista aproximativ 80.000 de persoane inregistrate cu deficiente de vedere, iar multe dintre acestea folosesc serviciile de telefonie mobila. Prin lansarea Cronos Vocal, o solutie noua pe piata locala, clientii Orange care sufera de afectiuni de vedere vor obtine vocal informatii actualizate despre abonamentul propriu si isi vor putea gestiona contul mai usor”, a declarat Sorin Blideran, Senior Product Manager Orange Romania.

Orange este lider de piata in Romania cu 10.208.000 de clienti si este parte a grupului France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicatii din lume, cu peste 177 milioane de clienti pe cinci continente.

La sfarsitul lunii septembrie 2008, Orange Romania avea venituri de 349 milioane de euro, in crestere cu 7% in al treilea trimestru fata de aceeasi perioada a anului precedentsi o retea de 97 de magazine in tara.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri